....

nuffnang

nuffnang

Ahad, 20 Jun 2010

Kenduri..Kenduri..Kenduri..

Fuhhh..byk tul kenduri sejak akhir2 nie..maklum ler..cuti sekolah..ne ler ms utk pakat2 naik pelamin..tp yea laa..x tkejar kaki nak gie semua kenduri diarang nie..Maaf bebanyak ler..yg mn aku x hadir kenduri depa 2..insyaallah kalu ada kesempatan lain aku gie nnt..
Baru nie, sepupu husben aku kawin..aku tolong mn yg patut jer..ank kecik..(alasan biasa..hehehe) aku bantu mak2 saudara husben aku buat lauk utk pengantin..fuhh..penuh meja..ai..bile time gini mula rs nak jd penganti semula hehehe..tp yg best nyer..bukan pengantin yg mkn semua lauk pauk tu..saper lg kalu bukan org dapur..depa malu...maklum ler kang org kate gelojoh lak..pengantin baru...yg untung nyer org dapur laa kan..
Walaubagaimana pun..tahniah laa pd mereka yg naik pelamin,semoga berkekalan hingga akhir hayat..selamat menempuh alam rumahtangga..jeng..jeng..jeng..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan